همچنین صفحه نمایشگر اتوکلاو در قیمت اتوکلاو تاثیر دارد

Wiki Article

خرید اتوکلاو دندانپزشکی با قیمت چگونه اتوکلاو مناسب را برای کلینیک دندانپزشکی انتخاب کنیم؟ قیمت این دستگاه بسته به برندی که انتخاب می کنید و کارایی که دارد، متفاوت خواهد بود. مینی یونیت ها به دلیل اینکه قابلیت ارائه امکاناتی به اندازه یک یونیت کامل را دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که انتقال حرارت در دیگ توسط اشتعال سوخت انجام می­ شود، تبادل حرارت بیشتر بین محصولات احتراق و دیگ، باعث افزایش بازدهی می­ شود و بدین ترتیب با افزایش تعداد گذر دود، انتقال حرارت بیشتزی انجام می ­شود. اقتصاد۲۴- یکی از مسائلی که دندانپزشکان به هنگام درمان بیماران همواره با آن مواجه می شوند، آلودگی ابزار و تجهیزاتی است که در حین کار از آن استفاده می کنند. اتوکلاو دندانپزشکی یکی از مهم ترین تجهیزات در زمینه ضدعفونی کردن و پاکسازی ابزار و تجهیزات دندانپزشکی می باشد. قیمت دستگاه میکرو یونیت نسبت به مینی یونیت پایین تر بوده و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. قیمت مینی یونیت از صندلی دندان پزشکی و یونیت کم تر است.

خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

​Th​is  da᠎ta was penned ᠎wi th G SA C​ontent Gener ator DEMO᠎!


قیمت اتوکلاو دندانپزشکی

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی 75 لیتری همانطور که از نامش پیداست مخصوص استریل کردن تجهیزات آزمایشگاه اعم از شیشه ها و ابزار آزمایشگاهی می باشد. بنابراین مینی یونیت ها قابل حمل هستند. اجزای تشکیل دهنده مینی یونیت شامل: گیج فشار هوا، مخزن فاضلاب، پدال پا، سینی ابزار، ساکشن هوایی، مخزن آب، شیلنگ های مخصوص برای اینسترومنت ها،کمپرسور (البته بعضی از مینی یونیت ها بسته به نوعشان فاقد کمپرسور هستند)، امکان نصب جرم گیر و لایت کیور، امکان تنظیم فشار آب و هوا و پد قابل اتوکلاو می باشد. خرید کردن از تولیدات داخلی بسیار مقرون به صرفه تر و البته راحت تر است. مینی یونیت تقریبا از همان اجزای یونیت ساخته شده است، منتهی در ابعاد و اندازه کوچک تر. به همان سادگی نیز بسته شده و به مکان دیگر برای استفاده منتقل می شود. مینی یونیت ها به سه نوع ثابت، چمدانی و چرخدار تقسیم می شوند. یا از خاصیت سبک بودن هوای گرم و سنگین بودن هوای سرد برای جا به جایی هوا در این دستگاه ها استفاده می شود. یکی از انواع دستگاه های کاربردی، مینی یونیت دندانپزشکی و میکرو یونیت دندانپزشکی می باشد که با برندها و مارک های مختلف ایرانی و خارجی به بازار عرضه می شوند.


خرید دستگاه اتوکلاو

دستگاه اتوکلاو یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی می باشد که با استفاده از درجه حرارت و فشار بخار بالا جهت استریل کردن و از بین بردن میکروب ها بر روی سطوح داخلی و خارجی تجهیزات، ابزارها و مواد دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. اتوکلاو در اصل باعث می شود هر نوع وسیله را ضد عفونی و هر میکروبی را بر روی وسایل عقیم سازی کند.این نوع دستگاه هر نوع میکروارگانیسم و همچنین هر نوع هاگ را با دمای بالا و همچنین شدت فشار از بین می برد. امروزه دندانپزشکان از ابزار و تجهیزات مختلفی برای درمان بیماری های مربوط به دهان و دندان استفاده می کنند. همانطور که در ابتدای متن گفته ایم این دستگاه تمام قابلیت های یونیت را می تواند انجام دهد با این حال قیمت مناسبی نسبت به یونیت خرید دندان مصنوعی دارد. اتوکلاو دندانپزشکی برای استریل کردن ابزار دندانپزشکی استفاده می شود و باید بدانید که تمام ابزار را نمیتوان در اتوکلاو قرار داد زیرا برخی از آن ها به دما و فشار بالا حساس هستند . This article has been do ne ᠎wi th t he ᠎he lp of GSA ​Co​ntent Ge​nerator DE MO !


بعد از تبدیل آب به بخار مرحله افزایش دما یا Heating شروع شده و با بسته شدن محیط توسط شیر های برقی طبق «قانون گازها» با افزایش دما، فشار نیز بالا می قیمت دندان مصنوعی ¬رود. اتوکلاو مخزن آب گیری دارد که در مدل های مختلف اندازه های مختلفی دارد. با این حساب ما می توانیم به شما این مژده را بدهیم که کیفیت و قیمت اتوکلاو کوچک در اینجا برایتان بسیار مناسب است. فروشگاه ما به صورت رسمی به عنوان نمایندگی فروش برند برتر در حال فعالیت است. دستگاه اتوکلاو از ضروریترین تجهیزات دندانپزشکی به حساب می آید که برای استریل کردن وسایل کار دندانداپزشکی از آن استفاده میشود، با توجه به آن که مطبهای دندانپزشکی به صورت مستقیم با انواع ویروسهای خونی و عفونی در تماس هستند، استفاده از این دستگاه برای آنها و بیماران بسیار ضروری است. هنگام خرید این دستگاه همانند دیگر تجهیزات دندانپزشکی باید نهایت دقت و توجه را به کار گرفت. در مدل چمدانی به راحتی می توان مینی یونیت را از مطب خارج نموده و به هر مکانی برد.

Report this wiki page